familjefarsan.blogg.se

Delar med mig av min vardag bestående av småbarn, familjeliv och arbete. Naturligtvis har jag en hel del intressen på hög, men när fan ska man hinna med dem när man knappt hinner med sig själv?!

Ultraljud=)

Kategori: Allmänt

I dag kom jag hem runt kl 0830 efter att ha jobbat natt. Ganska sliten måste jag säga att jag har varit i dag.
Men det kvittade eftersom vi var på ultraljud på förmiddagen, det är fruktansvärt coolt att se på den där lilla skärmen ett litet liv som rör sig.
Allt såg iaf väldigt bra ut enligt barnmorskan( som förmodligen kan en aning mer än mig om det där).
 
Preliminärt födelsedatum blev den 11 feb, kommer bli fruktansvärt jobbigt antar jag men Leon kommer nog få sin bästa vän=)
 
Nu börjar det bli dax att skalla kudden så vi orkar åka en sväng till sundsvall och titta på barnvagnen vi förmodligen kommer köpa.
 
Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: