familjefarsan.blogg.se

Delar med mig av min vardag bestående av småbarn, familjeliv och arbete. Naturligtvis har jag en hel del intressen på hög, men när fan ska man hinna med dem när man knappt hinner med sig själv?!

Länge sen nu.....

Kategori: Allmänt

Hej och hopp. Det var riktigt länge sen nu. Har haft fullt upp plus att vi inte haft något internet på länge. Vi är ju som bekant uppe i en flytt, om ca 3 veckor flyttar vi till vårt drömhus. Bara ett problem, Maja orkar inte med att jag är borta och jobbar just nu. Och är jag inte borta så får vi för lite pengar. Lite som att bita sig själv i röven kan man säga:) Letar och har hittat nytt jobb här hemma, men det blir nog inte aktuellt förän till våren:( Nu gäller det att försöka hålla sig flytande några månader. Inte lätt när försäkringskassan är inkompetent som vanligt. Konstigt nog är ju den norska sjukkassan nästan lättare att prata med. Stressad är nog en underdrift om man ska beskriva hur jag känner mig och har känt mig dom 2 senaste månaderna.... Men nu ska jag mysa med mitt ljus i mörkret, vår underbara son som snart blir 11 mån:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: