familjefarsan.blogg.se

Delar med mig av min vardag bestående av småbarn, familjeliv och arbete. Naturligtvis har jag en hel del intressen på hög, men när fan ska man hinna med dem när man knappt hinner med sig själv?!

Jobbigt....

Kategori: Allmänt

I dag var det som vanligt riktigt jobbigt att behöva åka i väg till Stockholm. Leon har varit krasslig hela helgen och Maja är supertrött. Minns faktiskt inte själv sist jag var så sliten som jag är nu. Somnar så fort jag får chansen, men det är ju bara att bita ihop.
Pengarna måste vi ju ha nu inför flytten, hade gärna haft ett jobb hemma i stället men det klarar inte vår ekonomi av helt enkelt. Hoppas bara att Maja får sova lite i natt. Annars får jag väl åka hem igen då. Hoppas inte det behövs bara.


Skulle vilja sova.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: